woensdag 1 juli 2009

Eindelijk, de stress is voorbij!

Het is dan eindelijk zover. Ik ben helemaal klaar!! Joepie!

Natuurlijk is het allemaal niet over een leien dakje gegaan. Heb me tas zeker wel 3 keer in en uit gepakt. Zat te twijfelen: Zou ik nou wel een grote koffer meenemen of niet. Begon met groot. Daarna sprak ik Re, die zei weer klein en daarna sprak ik Reni en zei zei weer: Neem groot!! Ik werd gek. Twijfel, twijfel, twijfel.

Toch maar met de grote koffer van huis vertrokken naar Zelhem. Eenmaal aangekomen daar, ging me vader dat ding eens wegen. Het was precies 20 kilo. 5 Kilo eveel, want ik heb een max van 15 kilo. Wat nu te doen? Ik was zo moe van de reis dag, dat ik alleen "het zal allemaal" nog kan denken.
Ik was zo moe van het rennen naar de trein op CS, het net missen ervan, het weinig hebben gegeten en maar uit nood (want ik moest iets warm eten! toch die Vatta-Kapha in mij)een patat oorlog naar binnen hebben moeten werken, het 2,5 uur achter alkaar zitten in de warmte en tussen andere zweten mensen, dat ik het 's avonds aangekomen om 22.30 uur in Zelhem het een beetje had gehad.

Maargoed. Vanochtend weer met frisse moed begonnen. Me pa heeft uiteindelijk een lichtere koffer voor me gehaald,want deze was echt supersize dat ik m haast niet kon tillen ( alle mensen (4 in totaal!) van mijn DH-Zelhem treinreis nog bedankt met het sjouwen ervan!), de helft van me topjes enzo eruit heb gehaald en ja hoor: Hij woog precies 15 kilo! Dit item alweer overleefd.

Nu alleen nog inchecken en het uitprinten van al me geboekte vluchten en reserveringen bij de guesthouses. Even paniek, omdat ik niet wijs werd van het overzicht van de boardingpass van Ryan air. Maar na nader inziens klopte alles. Sjoef! Ook al vast ingecheckt voor morgen, dus alles is nu in orde!

Nu is het half 3, over ruim een half uur vertek ik richting Airport Eindhoven.
Vertrek 19.35 in de lucht en dan begint mijn nieuwe avontuur! Hoop dat ik de 1,5 dag durende reis erna toe overleef. En ben ook erg benieuwd hoe mijn overstap is in Dubai.

Iedereen nog bedankt voor jullie lieve reacties via de mail!
Hoop nog af en toe iets van jullie te horen tijden mijn reis.

Volgende x bericht vanuit Kuala Lumpur!

Geen opmerkingen: